Szkolenie Komunikacja z Klientem – dowiedz się jak budować zdrowe relacje z klientami, dbając zarówno o ich zadowolenie, jak i swój biznes. Naucz się wyznaczać granice w kontakcie z klientami, budować swój autorytet i rozwijać odsprzedaż kosmetyków w salonie. Sprawnie pozyskuj nowych klientów i dbaj o tych lojalnych.

DLA KOGO

Dla właścicieli oraz pracowników salonów fryzjerskich. Szkolenie dedykowane jest fryzjerom chcącym rozwinąć swoje umiejętności w zakresie komunikacji, tworzenia cenników i odsprzedaży produktów klientom.

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie asertywnej komunikacji (odmowy i reakcji), by rozwinąć biznes w obszarze relacji z klientami, efektywnej odsprzedaży i polityki cenowej.

RODZAJ SZKOLENIA

Szkolenie salonowe 1-dniowe (ok. 8 h), interaktywna teoria + warsztaty opierające się na ćwiczeniach z zastosowaniem poznanych technik

CENA 2999 zł

33% rabatu dla Salonów Partnerskich, 50% rabatu dla Ambasadorów Montibello

*cena zawiera notes i długopis oraz produkty do pracy

PROGRAM SZKOLENIA

Podczas szkolenia Komunikacja z Klientem poznasz szereg narzędzi i metod, które sprawią, że asertywna komunikacja będą kolejną cegiełką w budowaniu wielkiego sukcesu Twojego Salonu Fryzjerskiego. W programie szkolenia znajdziesz między innymi:

  • Metodę 4 kroków, która ułatwi wyznaczanie granic w kontaktach z klientem bez ryzyka ,że będziemy ich tracić. Dzięki tej metodzie poznasz asertywną komunikację bez agresji.
  • 6 reguł wpływu społecznego, które pomogą w efektywnej łatwiejszej niż dotychczas, odsprzedaży kosmetyków, dzięki zrozumieniu mechanizmów psychologicznych odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji.
  • Wycenę na medal, dzięki której rozbijemy cenę usługi na części składowe, co pozwoli nie tylko na rzetelne tworzenie cennika, ale również argumentowanie wyceny usługi klientowi.

HARMONOGRAM

  • 9:00 – 16:30 Interaktywna teoria przeplatana warsztatami z ćwiczeniami w grupach.
  • 11:00 – 11:15 Przerwa kawowa
  • 13:30 – 14:00 Lunch
  • 15:00 – 15:15 Przerwa kawowa
  • 16:30 – 17:00 Podsumowanie i wręczenie certyfikatów.

CERTYFIKAT

Każdy z uczestników otrzyma na zakończenie szkolenia Komunikacja z Klientem certyfikat podpisany przez Instruktorów prowadzących warsztaty.

Szkolenie posiada certyfikat jakości usług S.U.S 2.0 – Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych

JAK ZAMÓWIĆ SZKOLENIE/ JAK SIĘ ZPISAĆ?

Skontaktuj się ze swoim Doradcą Fale Loki Koki. Nie masz swojego Doradcy? Znajdź najbliższy punkt Fale Loki Koki TUTAJ

komunikacja z klientem
sus

Z kim będzisz pracować?

Trenerzy

Aleksandra Kwaśna

Aleksandra Kwaśna

Więcej
Czym będzisz pracować?

Produkty

Spray Decode Zero Cosmic
Spray Decode Zero Cosmic

Decode Zero

Spray Decode Zero Cosmic

ZERO SKLEJANIA . ZERO ZABRUDZEŃ . ZERO NIEPRZYJEMNYCH POZOSTAŁOŚCI . ZERO LEPKOŚCI . ZERO ZBĘDNYCH SKŁADNIKÓW Spray, który na długo eliminuje puszenie się włosów, pozostawiając je miękkimi, lśniącymi i pod kontrolą aż do 72 godzin:...

Zobacz produkt
Odżwka 12 w 1 Reset My Hair Treatment Plus
Odżwka 12 w 1 Reset My Hair Treatment Plus

Smart Touch

Odżwka 12 w 1 Reset My Hair Treatment Plus

Bardzo skuteczna, natychmiastowa i uniwersalna kuracja, która odżywia i odbudowuje włosy, niwelując uszkodzenia wynikające z działania szkodliwych czynników środowiskowych, zanieczyszczeń, stosowania agresywnych produktów kosmetycznych i innych czynników przyczyniających się do utraty zdrowia i witalności. Zapewnia...

Zobacz produkt
Odżywka HOP Colour Last Rinse
Odżywka HOP Colour Last Rinse

HOP

Odżywka HOP Colour Last Rinse

HOP Colour Last Rinse to odżywka do włosów farbowanych. Domyka łuski i chroni przed utratą koloru, pozostawiając włosy lśniące i bardziej podatne na układanie. Odżywka do spłukiwania. Składniki Sposób użycia Nanieść na czyste i wilgotne...

Zobacz produkt