Psychologia komunikacji w Salonie Fryzjerskim

Terminy szkoleń:

29.01 - 30.01.2024

Bydgoszcz (Ołowiana 12)

3.03 - 4.03.2024

Gdańsk L. Studio Piecewska 35/u7

12.05 - 13.05.2024

Kraków, Studio Piwowar, ul. Juliusza Lea 11B

KONTAKT

Uzyskaj dofinansowanie

do 100%!

Zapytaj o dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego i skorzystaj z naszej oferty edukacyjnej!

ZGŁOŚ SIĘ

Prowadzisz biznes, jesteś przedsiębiorczy i nie boisz się ryzyka? Dowiedz się

  • Jak skutecznie motywować zespół do pracy
  • Jak wyznaczyć granice w kontaktach z zespołem i klientami
  • Jak pozyskiwać nowych klientów, nie tracąc obecnych
  • Jak zachować swój autorytet właściciela salonu, jednocześnie pozostając w dobrej relacji z zespołem
  • Jak rozwinąć odsprzedaż kosmetyków w salonie

Na te pytania odpowiemy podczas warsztatów „Psychologia komunikacji w Salonie Fryzjerskim”. Poznasz nowe narzędzia i techniki, które pozwolą Ci rozwijać biznes, dzięki dobrej komunikacji i motywacji i zawsze osiągać wyznaczone cele.   

DLA KOGO

Dla właścicieli salonów fryzjerskich. Wszystkich, którzy prowadzą swój biznes samodzielnie, ale też dla tych zarządzających zespołem. Szkolenie dedykowane jest fryzjerom chcącym rozwinąć swoje umiejętności w zakresie komunikacji, motywowania i nagradzania zespołu, tworzenia cenników i odsprzedaży produktów klientom.

CEL SZKOLENIA

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie asertywnej komunikacji (odmowy i reakcji), by rozwinąć biznes w obszarach motywacji zespołu, relacji z pracownikami i klientami, efektywnej odsprzedaży i polityki cenowej.

RODZAJ SZKOLENIA

Szkolenie 2-dniowe (ok. 8 h każdego dnia), interaktywna teoria + warsztaty opierające się na ćwiczeniach z zastosowaniem poznanych technik

CENA 1399 zł

33% rabatu dla Salonów Partnerskich, 50% rabatu dla Ambasadorów Montibello

*cena zawiera lunch, notes i długopis oraz materiały do pracy

PROGRAM SZKOLENIA

Podczas szkolenia “Psychologia Komunikacji w Salonie Fryzjerskim” poznasz szereg narzędzi i metod, które sprawią, że asertywna komunikacja i motywacja pracowników będą kolejną cegiełką w budowaniu wielkiego sukcesu Twojego biznesu.

  • Metodę 4 kroków, która ułatwi wyznaczanie granic w kontaktach z klientem bez ryzyka ,że będziemy ich tracić. Dzięki tej metodzie poznasz asertywną komunikację bez agresji.
  • 6 reguł wpływu społecznego, które pomogą w efektywnej łatwiejszej niż dotychczas, odsprzedaży kosmetyków, dzięki zrozumieniu mechanizmów psychologicznych odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji.
  • Wycenę na medal, dzięki której rozbijemy cenę usługi na części składowe, co pozwoli nie tylko na rzetelne tworzenie cennika, ale również argumentowanie wyceny usługi klientowi.
  • Metodę DEKAP, czyli sposób na przedstawienie informacji zwrotnej, który sprawi, że mistrzowsko stworzymy salonowy dream team – wesprzemy i dodamy skrzydeł naszym pracownikom, egzekwując jednocześnie wykonanie wyznaczonych zadań.
  • Teorię samodeterminacji Deci’ego i Rayana, która pozwoli Ci pracować nad zaangażowaniem pracowników.
  • Dzięki dwuczynnikowej koncepcji motywacji Herzberga poznasz sekret zadowolenia pracowników i dobrej atmosfery w pracy.
  • Zasady wyciągania konsekwencji i nagradzania pozwolą Ci na skuteczne osiąganie wyznaczonych celów, bez niewygodnych i nieprzyjemnych sytuacji w Twoim zespole.

HARMONOGRAM

DZIEŃ 1

  • 9:00 – 16:30 Interaktywna teoria przeplatana warsztatami z ćwiczeniami w grupach.
  • 11:00 – 11:15 Przerwa kawowa
  • 13:30 – 14:00 Lunch
  • 15:00 – 15:15 Przerwa kawowa
  • 16:30 – 17:00 Podsumowanie i wręczenie certyfikatów.

DZIEŃ 2

  • 9:00 – 16:30 Interaktywna teoria przeplatana warsztatami z ćwiczeniami w grupach.
  • 11:00 – 11:15 Przerwa kawowa
  • 13:30 – 14:00 Lunch
  • 15:00 – 15:15 Przerwa kawowa
  • 16:30 – 17:00 Podsumowanie i wręczenie certyfikatów.

CERTYFIKAT

Każdy z uczestników otrzyma na zakończenie szkolenia Komunikacja z Klientem certyfikat podpisany przez Instruktorów prowadzących warsztaty.

Szkolenie posiada certyfikat jakości usług S.U.S 2.0 – Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych

zarządzanie salonem fryzjerskim
sus

Z kim będzisz pracować?

Trenerzy

Aleksandra Kwaśna

Aleksandra Kwaśna

Więcej