29.01 - 30.01.2024
Bydgoszcz (Ołowiana 12)
3.03 - 4.03.2024
Gdańsk L. Studio Piecewska 35/u7
12.05 - 13.05.2024
Kraków, Studio Piwowar, ul. Juliusza Lea 11B
Zapytaj o dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego i skorzystaj z naszej oferty edukacyjnej!
ZGŁOŚ SIĘProwadzisz biznes, jesteś przedsiębiorczy i nie boisz się ryzyka? Dowiedz się
Na te pytania odpowiemy podczas warsztatów „Psychologia komunikacji w Salonie Fryzjerskim”. Poznasz nowe narzędzia i techniki, które pozwolą Ci rozwijać biznes, dzięki dobrej komunikacji i motywacji i zawsze osiągać wyznaczone cele.
Dla właścicieli salonów fryzjerskich. Wszystkich, którzy prowadzą swój biznes samodzielnie, ale też dla tych zarządzających zespołem. Szkolenie dedykowane jest fryzjerom chcącym rozwinąć swoje umiejętności w zakresie komunikacji, motywowania i nagradzania zespołu, tworzenia cenników i odsprzedaży produktów klientom.
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie asertywnej komunikacji (odmowy i reakcji), by rozwinąć biznes w obszarach motywacji zespołu, relacji z pracownikami i klientami, efektywnej odsprzedaży i polityki cenowej.
Szkolenie 2-dniowe (ok. 8 h każdego dnia), interaktywna teoria + warsztaty opierające się na ćwiczeniach z zastosowaniem poznanych technik
33% rabatu dla Salonów Partnerskich, 50% rabatu dla Ambasadorów Montibello
*cena zawiera lunch, notes i długopis oraz materiały do pracy
Podczas szkolenia “Psychologia Komunikacji w Salonie Fryzjerskim” poznasz szereg narzędzi i metod, które sprawią, że asertywna komunikacja i motywacja pracowników będą kolejną cegiełką w budowaniu wielkiego sukcesu Twojego biznesu.
DZIEŃ 1
DZIEŃ 2
Każdy z uczestników otrzyma na zakończenie szkolenia Komunikacja z Klientem certyfikat podpisany przez Instruktorów prowadzących warsztaty.
Szkolenie posiada certyfikat jakości usług S.U.S 2.0 – Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych