Prowadzisz biznes, jesteś przedsiębiorczy i nie boisz się ryzyka? Dowiedz się:
Na te pytania odpowiemy podczas warsztatów „Psychologia komunikacji w Salonie Fryzjerskim”. Poznasz nowe narzędzia i techniki, które pozwolą Ci rozwijać biznes, dzięki dobrej komunikacji i motywacji i zawsze osiągać wyznaczone cele.
Dla właścicieli salonów fryzjerskich. Wszystkich, którzy prowadzą swój biznes samodzielnie, ale też dla tych zarządzających zespołem. Szkolenie dedykowane jest fryzjerom chcącym rozwinąć swoje umiejętności w zakresie komunikacji, motywowania i nagradzania zespołu, tworzenia cenników i odsprzedaży produktów klientom.
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie asertywnej komunikacji (odmowy i reakcji), by rozwinąć biznes w obszarach motywacji zespołu, relacji z pracownikami i klientami, efektywnej odsprzedaży i polityki cenowej.
MIEJSCA SZKOLENIA
CZAS: Szkolenie 2-dniowe (ok. 8 h/dziennie)
FORMA: Interaktywna teoria, warsztaty opierające się na ćwiczeniach z zastosowaniem poznanych technik
PROWADZĄCY: Aleksandra Kwaśna
MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA: Każdy uczestnik otrzyma notes uzupełniony o pomoce dydaktyczne.
CERTYFIKAT: Każdy z uczestników otrzyma na zakończenie szkolenia certyfikat podpisany przez Instruktorkę prowadzącą warsztaty.
Podczas szkolenia “Psychologia Komunikacji w Salonie Fryzjerskim” poznasz szereg narzędzi i metod, które sprawią, że asertywna komunikacja i motywacja pracowników będą kolejną cegiełką w budowaniu wielkiego sukcesu Twojego biznesu.
DZIEŃ 1
9:00 – 11:00
Rozpoczęcie szkolenia, część teoretyczna: metoda 4 kroków
Warsztaty:
11:00 – 11:15 Przerwa kawowa
11:15 – 12:00
Warsztaty:
12:00 – 12:10 Przerwa kawowa
12:10 – 13:30
Część teoretyczna: 6 reguł wpływu społecznego
Warsztaty:
13:30 – 14:15 Lunch
14:15 – 14:55
Warsztaty:
14:55 – 15:10 Przerwa kawowa
15:10 – 16:30
Część teoretyczna: Wycena na medal
Warsztaty:
DZIEŃ 2
9:00 – 10:50
Rozpoczęcie szkolenia, część teoretyczna: teoria samodeterminacji Deci’ego i Ryana
Warsztaty:
10:30 – 10:45 Przerwa kawowa
10:45 – 12:00
Część teoretyczna: dwuczynnikowa teoria Herzberga
Warsztaty:
12:00 – 12:10 Przerwa kawowa
12:10 – 13:30
Część teoretyczna: Model Informacji zwrotnej DEKAP
Warsztaty:
13:30 – 14:15 Lunch
14:15 – 15:15
Warsztaty:
15:15 – 16:30
Część teoretyczna: Wyciąganie konsekwencji i nagradzanie pracowników
Warsztaty:
16:30 – 17:00
CENA SZKOLENIA
* Przy jednorazowych zakupach za min. 6 000 zł brutto (po rabacie) dowolnych produktów Montibello
JAK SIĘ ZAPISAĆ?
16.04 - 17.04.2023
Bydgoszcz
11.06 - 12.06.2023
Warszawa
Zapytaj o dofinansowania z Krajowego Funduszu Szkoleniowego i skorzystaj z naszej oferty edukacyjnej!
ZGŁOŚ SIĘ