Psychologia komunikacji w Salonie Fryzjerskim

Terminy szkoleń:

Warning: Creating default object from empty value in /wp-content/themes/MONTIBELLO_BS4/single-training.php on line 75

18.09 - 19.09.2023

29.10 - 30.10.2023

3.12 - 4.12.2023

Szkolenie Fryzjerskie Montibello, Lekcja 4 z cyklu szkoleń „Powrót do Rzemiosła”

Powiedz to! – asertywna komunikacja w biznesie

Prowadzisz biznes, jesteś przedsiębiorczy i nie boisz się ryzyka? Dowiedz się:

  • Jak skutecznie motywować zespół do pracy
  • Jak wyznaczyć granice w kontaktach z zespołem i klientami
  • Jak pozyskiwać nowych klientów, nie tracąc obecnych
  • Jak zachować swój autorytet właściciela salonu, jednocześnie pozostając w dobrej relacji z zespołem
  • Jak rozwinąć odsprzedaż kosmetyków w salonie

Na te pytania odpowiemy podczas warsztatów „Psychologia komunikacji w Salonie Fryzjerskim”. Poznasz nowe narzędzia i techniki, które pozwolą Ci rozwijać biznes, dzięki dobrej komunikacji i motywacji i zawsze osiągać wyznaczone cele.   

DLA KOGO?

Dla właścicieli salonów fryzjerskich. Wszystkich, którzy prowadzą swój biznes samodzielnie, ale też dla tych zarządzających zespołem. Szkolenie dedykowane jest fryzjerom chcącym rozwinąć swoje umiejętności w zakresie komunikacji, motywowania i nagradzania zespołu, tworzenia cenników i odsprzedaży produktów klientom.

CEL

Celem szkolenia jest nabycie umiejętności w zakresie asertywnej komunikacji (odmowy i reakcji), by rozwinąć biznes w obszarach motywacji zespołu, relacji z pracownikami i klientami, efektywnej odsprzedaży i polityki cenowej.

psychologia komunikacji

SZCZEGÓŁY

MIEJSCA SZKOLENIA

  • Bydgoszcz: Fale Loki Koki, Ołowiana 12

CZAS: Szkolenie 2-dniowe (ok. 8 h/dziennie)

FORMA: Interaktywna teoria, warsztaty opierające się na ćwiczeniach z zastosowaniem poznanych technik

PROWADZĄCY: Aleksandra Kwaśna

MATERIAŁY DLA UCZESTNIKA: Każdy uczestnik otrzyma notes uzupełniony o pomoce dydaktyczne.

CERTYFIKAT: Każdy z uczestników otrzyma na zakończenie szkolenia certyfikat podpisany przez Instruktorkę prowadzącą warsztaty.

PROGRAM

Podczas szkolenia „Psychologia Komunikacji w Salonie Fryzjerskim” poznasz szereg narzędzi i metod, które sprawią, że asertywna komunikacja i motywacja pracowników będą kolejną cegiełką w budowaniu wielkiego sukcesu Twojego biznesu.

  • Metoda 4 kroków ułatwi wyznaczanie granic w kontaktach z klientem bez ryzyka ,że będziemy ich tracić. Dzięki tej metodzie poznasz asertywną komunikację bez agresji.
  • 6 reguł wpływu społecznego pomoże w efektywnej łatwiejszej niż dotychczas, odsprzedaży kosmetyków, dzięki zrozumieniu mechanizmów psychologicznych odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji.
  • Wycena na medal to metoda, dzięki której rozbijemy cenę usługi na części składowe, co pozwoli nie tylko na rzetelne tworzenie cennika, ale również argumentowanie wyceny usługi klientowi.
  • Metoda DEKAP, czyli sposób na przedstawienie informacji zwrotnej, który sprawi, że mistrzowsko stworzymy salonowy dream team – wesprzemy i dodamy skrzydeł naszym pracownikom, egzekwując jednocześnie wykonanie wyznaczonych zadań.
  • Teoria samodeterminacji Deci’ego i Rayana pozwoli Ci pracować nad zaangażowaniem pracowników.
  • Dzięki dwuczynnikowej koncepcji motywacji Herzberga poznasz sekret zadowolenia pracowników i dobrej atmosfery w pracy.
  • Zasady wyciągania konsekwencji i nagradzania pozwolą Ci na skuteczne osiąganie wyznaczonych celów, bez niewygodnych i nieprzyjemnych sytuacji w Twoim zespole.
psychologia komunikacji w salonie fryzjerskim

HARMONOGRAM

DZIEŃ 1

9:00 – 11:00  

Rozpoczęcie szkolenia, część teoretyczna: metoda 4 kroków

Warsztaty:

  • Ćwiczenia w grupach (różne formy) cz. 1
  • Analiza wykonanych ćwiczeń, wspólne omówienie, dyskusja

11:00 – 11:15 Przerwa kawowa

11:15 – 12:00

Warsztaty:

  • Ćwiczenia w grupach (różne formy) cz. 2
  • Analiza wykonanych ćwiczeń, wspólne omówienie, dyskusja

12:00 – 12:10 Przerwa kawowa

12:10 – 13:30

Część teoretyczna: 6 reguł wpływu społecznego

Warsztaty:

  • Ćwiczenia w grupach z zastosowaniem poznanych reguł (różne formy) cz.3
  • Analiza wykonanych ćwiczeń, wspólne omówienie, dyskusja

13:30 – 14:15 Lunch

14:15 – 14:55

Warsztaty:

  • Ćwiczenia w grupach (różne formy) cz. 4
  • Analiza wykonanych ćwiczeń, wspólne omówienie, dyskusja

14:55 – 15:10 Przerwa kawowa

15:10 – 16:30

Część teoretyczna: Wycena na medal

Warsztaty:

  • Ćwiczenia w parach cz. 5
  • Analiza wykonanych ćwiczeń, wspólne omówienie, dyskusja
  • Podsumowanie i zakończenie 1 dnia

DZIEŃ 2

9:00 – 10:50  

Rozpoczęcie szkolenia, część teoretyczna: teoria samodeterminacji Deci’ego i Ryana

Warsztaty:

  • Ćwiczenia w parach (różne formy) cz. 1
  • Analiza wykonanych ćwiczeń, wspólne omówienie, dyskusja

10:30 – 10:45 Przerwa kawowa

10:45 – 12:00

Część teoretyczna: dwuczynnikowa teoria Herzberga

Warsztaty:

  • Ćwiczenia w grupach (różne formy) cz. 2
  • Analiza wykonanych ćwiczeń, wspólne omówienie, dyskusja

12:00 – 12:10 Przerwa kawowa

12:10 – 13:30

Część teoretyczna: Model Informacji zwrotnej DEKAP

Warsztaty:

  • Ćwiczenia w grupach (różne formy)  cz.3
  • Analiza wykonanych ćwiczeń, wspólne omówienie, dyskusja

13:30 – 14:15 Lunch

14:15 – 15:15

Warsztaty:

  • Ćwiczenia w grupach (różne formy) cz. 4
  • Analiza wykonanych ćwiczeń, wspólne omówienie, dyskusja

15:15 – 16:30

Część teoretyczna: Wyciąganie konsekwencji i nagradzanie pracowników

Warsztaty:

  • Ćwiczenia w grupach (różne formy) cz. 5
  • Analiza wykonanych ćwiczeń, wspólne omówienie, dyskusja

16:30 – 17:00

  • Podsumowanie i zakończenie szkolenia
  • Rozdanie certyfikatów

CENA SZKOLENIA

VOUCHER PDR AMBASADOR

Jesteś Ambasadorem Montibello i posiadasz voucher na wybrane darmowe szkolenie z cyklu POWRÓT DO RZEMIOSŁA? Możesz wybrać to szkolenie.

ZAPISY: Zapisu można dokonać, zakładając konto/ logując się na naszej stronie.

1799 zł

CENA PODSTAWOWA

-50%

AMBASADOR

(dodatkowy bilet)

-30%

SALON PARTNERSKI

-89%

SALON PARTNERSKI + ZAKUPY*

do 100% dofinansowania

DOFINANSOWANIE KFS

* Przy jednorazowych zakupach za min. 6 000 zł brutto (po rabacie) dowolnych produktów Montibello


JAK SIĘ ZAPISAĆ?

ZAPISZ SIĘ U DORADCY FALE LOKI KOKI

Znajdź hurtownię

ZADZWOŃ I ZAPYTAJ

Asystent ds. szkoleń Montibello:

+48 52 325 20 83

UZYSKAJ DOFINANSOWANIE DO 100%

NAPISZ DO NAS

Skontaktujemy się z Tobą !

Napisz do nas

psychologia komunikacji fryzjer
Z kim będzisz pracować?

Trenerzy

Aleksandra Kwaśna

Aleksandra Kwaśna

Więcej