Akademia Rozwoju

cel

Różnica między zwykłym fryzjerem a profesjonalnym stylistą to nie tylko kwestia zupełnie innego zakresu wiedzy i umiejętności zawodowych, ale przede wszystkim – zupełnie inna w swojej jakości umiejętność obsługi klienta. Najlepsi z najlepszych – potrafią od momentu umówienia na wizytę aż do momentu kolejnego spotkania z klientem zadbać o to, aby ten czuł się WYJĄTKOWO.

dla kogo?

Salony Partnerskie Montibello

program

I dzień: STRZYŻENIA

15:00 - 15:30 - teoria strzyżeń, czyli moda która nigdy nie przemija
15:30 - 17:00 - prezentacja strzyżenia na modelce przez szkoleniowca marki
17:00 - 17:30 - przerwa kawowa
17:30 - 20:00 - zajęcia praktyczne pod okiem Instruktora, uczestnicy wykonują strzyżenia na modelkach

II dzień: PERFEKCYJNA OBSŁUGA KLIENTA

9:00 - 15:00 - szkolenie biznesowe, poruszające ważne aspekty pracy w salonie:

• idealna fryzura to dopiero początek – wprowadzenie w zasady mistrzowskiej obsługi klienta w usługach związanych z wyglądem
• czytanie „mapy emocji” – na jakie zachowania klientów zwracać uwagę, żeby „czytać w ich myślach”
• badanie potrzeb klienta – ćwiczenie technik aktywnego słuchania i pytań pogłębiających w zakresie doboru usługi i formy jej przeprowadzenia
• obsługa powyżej oczekiwań – czyli jak pozyskiwać wymagającego klienta na stałe

terminy

21-22.04.2018 - Bydgoszcz
09-10.06.2018 - Bydgoszcz
  • 1
    instruktor
  • 8
    uczestników
  • 2 dni
    czas trwania
  • Szczegóły u Przedstawicieli Fale Loki Koki
    bilet na szkolenie

terminy szkoleń

Akademia Rozwoju
09-06-2018
2 dni